FAQ

Voor meer informatie over onze producten of diensten kunt u contact opnemen met ons. Wij helpen u graag verder.
Hieronder vindt u alvast antwoorden op de meest gestelde vragen:

  • Ik moet mijn contactgegevens, datum domiciliëring, IBAN-bankrekening wijzigen of een vooruitbetalingsoverzicht, afschrijvingstabel of kopie ontvangen voor mijn financieringscontract,.. hoe doe ik dat?

    Log in op uw klantenzone (of schrijf u in als u dat nog niet heeft gedaan). Vul in het tabblad “Mijn verzoeken”, het formulier “Wijzigen van persoonlijk adres" in. Klik op verzenden nadat u de vereiste velden heeft ingevuld. U ontvangt een reactie binnen een maximumtermijn van 48 werkuren

  • Ik heb een Private Lease-contract en ik ben de autopapieren kwijt, hoe ontvang ik een duplicaat?

    Log in op uw klantenzone (of schrijf u in als u dat nog niet heeft gedaan). Vul in het tabblad “Mijn verzoeken” het formulier “Verzoek tot procuratie in geval van verlies of diefstal van uw kentekenbewijs" in. Klik op verzenden nadat u de vereiste velden heeft ingevuld. U ontvangt een reactie binnen een maximumtermijn van 48 werkuren

  • Ik heb een Private Lease-contract en heb een verklaring nodig om een bewonersvergunning in mijn gemeente aan te vragen, hoe kan ik deze verklaring ontvangen?

    Log in op uw klantenzone (of schrijf u in als u dat nog niet heeft gedaan). Vul in het tabblad “Mijn verzoeken” het formulier “Aanvragen van een verklaring voor een bewonersvergunning" in. Klik op verzenden nadat u de vereiste velden heeft ingevuld. U ontvangt een reactie binnen een maximumtermijn van 48 werkuren

  • Ik wil informatie over een eventuele vroegtijdige beëindiging van mijn Private Lease-contract, hoe moet ik dat doen?

    Log in op uw klantenzone (of schrijf u in als u dat nog niet heeft gedaan). Vul in het tabblad “Mijn verzoeken” het formulier “Verzoek tot vroegtijdige beëindiging van mijn leasecontract" in. Klik op verzenden nadat u de vereiste velden heeft ingevuld. U ontvangt een reactie binnen een maximumtermijn van 48 werkuren

  • Ik heb een leasecontract en ik heb een bonus-malusverklaring nodig, hoe kan ik dit document ontvangen?

    Log in op uw klantenzone (of schrijf u in als u dat nog niet heeft gedaan). Vul in het tabblad “Mijn verzoeken” het formulier “Aanvragen van bonus-malusverklaring" in. Klik op verzenden nadat u de vereiste velden heeft ingevuld. U ontvangt een reactie binnen een maximumtermijn van 48 werkuren

  • Ik heb een e-mail ontvangen waarin ik word uitgenodigd om in te loggen op mijn klantezone:

    Bij het activeren van uw contract, activeren we automatisch uw toegang tot uw klantenzone en wordt er een e-mail verzonden waarin u wordt uitgenodigd om in te loggen. In deze e-mail krijgt u toegang tot de klantenzone door te klikken op de link: “De link volgen."

  • Ik heb een e-mail ontvangen waarin ik word geïnformeerd dat er een document voor mij klaarstaat in mijn klantenzone:

    Zodra er een factuur beschikbaar is in uw klantenzone, ontvangt u een e-mail met de melding dat er een document voor u klaarstaat in uw klantenzone. Als u meerdere contracten heeft, sturen we slechts één e-mail per week

  • Waar vind ik het nummer van mijn financieringscontract of leasecontract?

    U vindt uw contractnummer op uw contract, op uw afschriften of in het overzicht van uw maandelijkse betalingen.

  • Ik heb een OMNIUM-verzekering of een aansprakelijkheidsverzekering. Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb?

    Deze autoverzekeringen worden beheerd door AXA, als u vragen heeft, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact met hen op te nemen via hun website: https://www.axa.be/nl/contact/question.

  • Wat is de status van mijn financieringsaanvraag?

    U kunt rechtstreeks contact opnemen met uw verkooppunt, die u alle nodige informatie zal meedelen over de status van uw financieringsaanvraag.

  • Hoe en wanneer ontvang ik mijn factuur (alleen voor langetermijncontracten, leasecontracten, huurcontracten, garantieverlenging- of onderhoudscontracten)?

    Zodra er een factuur beschikbaar is, ontvangt u een e-mail met de melding dat er een een document beschikbaar is in uw klantenzone. Log in op uw klantenzone en u vindt al uw facturen terug en deze zijn beschikbaar in PDF-formaat.

  • Bent u klant en wilt u contact met ons opnemen?

    Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen, kies de door u gewenste optie!
    - Chat: Bereikbaar vanaf uw klantenzone van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
    - Formulieren: als u een specifieke vraag heeft over uw portaal, verzoeken wij u om het bijbehorende formulier in uw klantenzone in te vullen in het gedeelte "Verzoeken".
    - Telefonisch: onze teams zijn telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 9.00 tot 11.00 uur en op woensdag en vrijdag van 13.00 tot 15.00 uur.
    - E-mail: we zijn ook bereikbaar via e-mail. Om u te verwijzen naar het adres van de betreffende afdeling, verzoeken wij u om in te loggen op uw klantenzone en naar het gedeelte “Contact” te gaan, waar u de juiste e-mail vindt met betrekking tot uw contract. In geval van een eventuele klacht, vindt u het juiste e-mailadres en de gegevens van het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting terugvinden onder de sectie "Contact" van deze site.